dimarts, 1 d’abril del 2014

Forts i poderosos

Enyoro aquells dies en què els colors eren especials, miraves els núvols i et semblaven molt grans i totes les estrelles juntes una gran poderositat, arriba un món nou ple d'il·lusions, esperances i emocions, nous reptes per aconseguir i noves coses per experimentar. Junts serem més forts i poderosos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...