dissabte, 19 d’abril del 2014

Dins de la foscor hi ha una explosió d'alegria que s'intenta donar pas, un somriure que intenta sortir i un somni que intenta veure la llum, perquè estem fets de petites peces i petits sentiments que no podem amagar, un dia estem alegres i altres a punt de plorar, som una explosió de tot, som una barreja de colors molt especial, som una barreja d'il·lusions!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...