dimarts, 29 d’abril del 2014

Teòrica arpovada!!!

Al setembre començava una aventura somni que avui se n'ha complert una part. Em fa molta il·lusió poder escriure en el blog per a tots vosaltres aquestes paraules: he aprovat la teòrica!!!! Estic molt contenta. Ara toca la pràctica i a fer voltes amb cotxe!!!! Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...