dissabte, 23 de setembre del 2017

23 de setembre del 2017

Si poguéssim tornar a començar, tots voldríem ser herois, salvar vides i penjar-nos medalles al coll. Tothom vol ser el millor, l'únic i irrepetible, però no és possible en aquest món, un món de bojos, on anem cada dia més atrafegats i ens mirem les coses de manera molt individualista. Així és el món que ens ha tocat viure, però el podem canviar, la pregunta és si el volem canviar?

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...