dimecres, 16 d’abril del 2014

Barça-Madrid

Avui és un dia molt important, és la final de copa del Rei entre el Barça i el Real Madrid, després d'una setmana per oblidar per l'equip blaugrana, aquest cop toca remuntar, donar un cop damunt la taula i simplement guanyar, perquè tenim un bon equip, perquè tenim un bon planter, perquè juguem bé, perquè tenim la possessió de la pilota, simplement perquè som els millors. Futbol Club Barcelona per sempre!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...