dimarts, 8 d’abril del 2014
Amb perseverància, constància i il·lusió s'aconsegueixen les coses, a base de no rendir-se, de no deixar de lluitar, de continuar endavant, de no mirar enrere i de saber tornar a començar, de saber superar obstacles i no deixar-se'n cap per saltar, de donar-se ànims sempre i mantenir un somriure elegant. És una lluita continua, un no parar mai, pots estar d'acord amb el món o en contra però li has de plantar cara!!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pel teu bé
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada