dimarts, 8 d’abril del 2014

Amb perseverància, constància i il·lusió s'aconsegueixen les coses, a base de no rendir-se, de no deixar de lluitar, de continuar endavant, de no mirar enrere i de saber tornar a començar, de saber superar obstacles i no deixar-se'n cap per saltar, de donar-se ànims sempre i mantenir un somriure elegant. És una lluita continua, un no parar mai, pots estar d'acord amb el món o en contra però li has de plantar cara!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...