dilluns, 31 de març del 2014

Riure molt

Som com volem ser, a ritme de nosaltres mateixos i a ritme del carrer, sempre a un pas acompassat i anant cap endavant, sense deixar de mirar enrere i sempre disfrutant i fent-nos gran, intentant ser divertits, alegres i somrients, sent únics i completament diferent, gaudint de nosaltres mateixos i de la resta de la gent i riure sense parar a cada moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...