dilluns, 7 d’abril del 2014

La tecnologia, com ens facilita la vida i ens acosta a les persones i com cada vegada ens té més enganxats als aparells electrònics, hem arribat a tal punt que no podem marxar de casa sense ells, que mirar el mòbil i no trobar-hi el símbol del whatsup se'ns fa estrany, que no poder entrar al facebook és díficil i que tothom no sàpiga on has estat perquè han penjat una foto teva a instagram, impossible.
Definitivament ens hem creat un món en què la tecnologia gira al nostre voltant i som totalment dependents d'ella

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...