I així funciona la merda societat en la que vivim.
Per culpa de és pel teu bé, tothom es creu amb carta blanca per a dir el que se li passi pel cap i per intentar reorganitzar la vida de tothom.
Pel meu bé, pel teu bé i pel de tots, no? Però que tots hi sortim guanyant, perquè si és pel meu bé, però no em serveix, aleshores no funciona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada