dimecres, 9 d’abril del 2014

Un dia amb un cel net i clar, els ocells que volen i les temperatures que comencen a pujar, ganes de córrer i de riure sense parar, de viure moments únics i instant ben especials!!! De ser tu mateix i no perdre l'essència amb la que has arribat fins aquí, de no quedar-te enrere i de continuar fent camí superant obstacles i tot el que es posi pel mig, no hi ha límits, només ganes de somiar, d'aconseguir-ho, de viure-ho i de ser feliç fins al final!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...