divendres, 25 d’abril del 2014

Després de Sant Jordi i abans de la Verge de Montserrat el gran dia ha arribat i l'examen teòric s'ha presentat. Un matí ple de nervis i emocions i 30 preguntes que una a una han anat passant pel meu davant. Responent com millor he sabut l'examen he fet i ara toca esperar per a saber el resultat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...