dilluns, 16 de gener del 2017

16 de gener del 2017

-Si passa no és per casualitat, és perquè havia de passar.

-No, no és així la frase. Si passa és perquè algú fa que passi, sinó no succeix.

Marta Tantiñà

diumenge, 8 de gener del 2017

8 de gener del 2017

Amor???? Per a què serveix aquesta paraula? Per donar-la, per rebre-la, per justificar actes en nom de l'amor?
Doncs jo a vegades penso que no existeix. Si, és clar, tens un vincle especial amb la família i els amics i si, faries qualsevol cosa per a ells... Però no, amor no es la paraula, és afecte, estimació i un conjunt de sentiments. No gent, l'amor només existeix a les pelicules, a les lletres de les cançons i a l'altre banda de la pantalla. En el nostre dia a dia existeixen guerres, atemptats, violència de gènere, envejes, rancúnies i competicions que no ens porten enlloc. I el príncep blau? Perdut enmig d'un conte de fades del que no tornarà mai més.

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...