dissabte, 5 d’abril del 2014

LA CURSA

Ha arribat la primavera, la calor i també les ganes de fer esport al carrer, ha arribat l'esdeveniment més important de l'any, la cursa del Corte Inglés, la cursa que reuneix a milers de persones per a fer esport per la ciutat i gaudir d'una bona estona. Una bona manera de disfrutar fent esport.
Feliç Cursa del Corte Inglés!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...