dimecres, 30 de desembre del 2020

2020

2020, ja t'acabes.
Aquest és un any per oblidar... Mira que el vam començar bé... Amb energia, bons desitjos, bons propòsits i ganes d'empendre'l amb il•lusió... Però es va torçar, la pandèmia ha canviat les nostres vides... Confinament, índex de rebrot, contagi i coronavirus són paraules que han passat a formar part del nostre dia a dia... Però hem après a valorar el que tenim, les petites coses, els petits moments, petits detalls... I també han passat coses bones aquest any.

Pel 2021... Que tinguem salut!!!!

Per moltes entrades més al blog.

Feliç 2021!

dilluns, 28 de desembre del 2020

28/12

Qui és capaç d'escriure? 

Qualsevol persona que li posin un full en blanc davant?????

Jo crec que hauríem d'exigir una mica de nivell.

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...