diumenge, 27 d’abril del 2014

Juguem a jugar que tornem a ser nens, que som innocents però que tot ho valorem més, tenim alegria, màgia i emoció, que tenim inventiva i que ens afrontem a la por, que som bones persones, que tenim un bon cor, que fem servir les paraules per expressar emocions. Que som únics i irrepetibles i que ens hem d'estimar molt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...