dissabte, 8 de setembre del 2018

8 de setembre de 2018

Per què a la vida s'ha de fer de tot.

Però és més fàcil escriure que interpretar, no????

Escrivint ordenes les idees i treus el que portes dins, però interpretar-ho i expressar-ho és més complicat...

Però què fas si no saps interpretar???

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...