dimecres, 2 d’abril del 2014

Números vs Lletres

Qui guanya, els números o les lletres? Els números són més freds, més díficills de tractar, expressen moltes quantitats però no tenen sentiments en canvi les lletres expressen molts significats, es poden interpretar de moltes maneres i tenen molts sentiments barrejats.
Farem una batalla amb els números i les lletres a veure qui la guanya!!!!


Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...