dimarts, 31 d’octubre del 2017

31 d'octubre del 2017

Un any més estem d'aniversari. Avui fa 4 anys que vaig crear el blog. En aquest temps han passat moltes coses, algunes de bones i altres no tant. Però segueixo aquí, fent el blog. Sé que al principi hi escrivia molt, estava molt entregada i feia una entrada cada dia. A mesura que ha anat passant el temps, ha anat decaient, a vegades per no saber què dir, manca d'idees i imaginació, altres tampoc ho puc negar per mandra. Però bé, avui no és un dia per a pensar en això, avui estem de celebració!!! Per molts anys, blog!!!!! Moltes gràcies a totes les persones que llegiu les entrades. Una abraçada dolça. Marta Tantiñà i Sala

dilluns, 2 d’octubre del 2017

2 d'octubre del 2017

I ara què? Suposo que és el que molta gent es deu preguntar avui després de l'1 d'octubre. Han passat 7 anys des de que ens van retallar l'Estatut, aquell 2010 ja vam sortir al carrer a defensar-lo i el govern espanyol ens va ignorar, després va ser al 2012, quan únanimanent a Passeig de Gràcia cridàven independència, el govern català va escoltar els nostres crits i l'espanyol va dir que érem quatre gats. Hem sortit en 4 diades consecutives, pacíficament, units i amb una idea clara, no volem estar en un país que ens ignora i no ens fa cas. Aquest país, Espanya, que no vol canviar ni lleis ni constitucions, no ens deixa defensar un dret constitucional, no ens deixa anar a votar. Però als Catalans no ens para ningú i ahir ho vam fer. Van dir que no hi hauria urnes i hi va haver urnes, van dir que no hi haurien paperetes i hi va haver paperetes. I com que no sabien com aturar la força d'un poble alegre, unit i combatiu, van apallissar a més de 800 persones. I aquest Govern diu que la policia va actuar proporcionadament. Encara volen més raons perquè marxem???? Marxem ja. CATALUNYA LLIURE!!!!

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...