divendres, 7 de març del 2014

Nosaltres depenem de les màquines o sabem viure sense elles? Com seria la nostra vida si no tinguéssim màquines? Sabriem esta mes concentrats? O perderiem l'emoció. Les màquines ens canvien la vida, ens faciliten les coses però fa que depenem d'elles i que al final ens perdem moltes coses que ens envolten

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...