dissabte, 8 de març del 2014

L'escriptura

L'escriptura és un art, que s'ha de saber entendre i valorar, jugar amb les paraules i saber-les utilitzar.
No pots escriure sobre qualsevol cosa perquè abans ho has de meditar i sentir
Has de fer màgia amb les paraules perquè arribin a tothom i perquè no quedin oblidades pel temps o l'espai

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...