dilluns, 3 de març del 2014

Hem de ser...

Hem de seguir creixent per continuar endavant i per seguir lluitant, no ens podem deixar vèncer pel primer entrabanc que ens trobem per davant, hem de ser forts, durs i amotllables, hem de ser valents, irresistibles i incansables, hem de pensar en tots els valors que hem après per a posar-los en pràctiques, hem de ser únics per fer-nos valdre, hem de ser diferents per a ser immillorables!!!!!

Una mica de batut de sentiments per a agafar forces una altre vegada, per a resisitir i continuar endavant.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...