dijous, 27 de març del 2014

Carrer

Un dia normal, sembla un dia diferent, la ciutat es desperta i la gent surt al carrer. Tothom camina ben d'hora, ves a saber on van, hi ha gent que té pressa i gent que s'ho pren amb tranquilitat. Moltes cares de son, ganes de començar un nou dia i una altre aventura per descobrir, el món a punt de començar i nosaltres a punt de volar.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...