dilluns, 24 de març del 2014
A vegades oblidem els instants més dolcos i els més preuats, el dia a dia ens els esborra sense que ningú se'n pugui adonar, i no ens fixem quan el sol s'aixeca i il·lumina tot el nostre voltant, les plantes que créixen i la pluja que les ajuda a que es vagin fent grans, una baferada de vent que ens recorda un fred una mica acalorat i la primavera que ens il·lumina amb els seus colors radiants.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pel teu bé
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada