dissabte, 22 de març del 2014

Records

Viure, ser lliure, volar ben alt i tornar a ser un infant, capturar tots els moments vivint-los com el que més, sense voler-los deixar anar perquè et donen aire per respirar. Aquell instant únic que sempre toques amb les mans, que el moment que el recordes ja l'estàs tornant a viure mentre et tornes a emocionar, que no vols deixar mai aquell record perquè sempre el portaràs al teu costat, és aquell record que et dóna ganes de somriure i de mirar-te el dia diferent, de posar-hi ganes colors i sentiments!!!!

Nostàlgica primavera....


Marta Tantiñà



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...