diumenge, 23 de març del 2014

Veure el mar...

Entre les estrelles i l'horitzó hi trobem un mar amb la seva pròpia remor. A un pas acompassat i amb  es formen les onades que arriben a la sorra i ens porten novetats mentre ens ensenyen a viure la realitat, ens donen força per córrer i volar fins l'infinit. Una baferada d'aire ens recorda que encara no podem posar els peus a l'aigua, però ens dona un espai per a seguir remant.
L'olor de sal i un ocell voltant a prop ens recorda aquell instant que jugàvem com infants a atrapar als més grans, a fer castells de sorra i uns quants monuments. Un somriure màgic il•lumina l'aigua transperent

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...