dilluns, 10 de març del 2014

Soldats i Guerrers

Aparteu les criatures i tothom qui estigui pel mig, que vinc volant des de les altures i m'emporto tot el que estigui pel mig!!!!!

La guerra continua i no hem de deixar de lluitar ni deixar que res ni ningú ens aturi que el viatge ha de continuar!!!!!

Endavant soldats i guerrers, no us feu mai enrere

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...