No tinc dret a ser la ultima per dir la meva? Sempre m'haig de conformar amb el que diuen els altres? La seva opinio sempre es la bona? Doncs si ha de ser aixi, vaja rotllo de mon en el que vivim i que algu m'expliqui com s'ha de canviar.
No, no ens hem de conformar amb el que diuen els altres, simplement escoltar-los i dir la nostra, i segons del tema que es tracti un o altre tindrà la raó. Com diu la dita: Nada es verdad ni es mentira todo es según el color del cristal con que se mira.
No, no ens hem de conformar amb el que diuen els altres, simplement escoltar-los i dir la nostra, i segons del tema que es tracti un o altre tindrà la raó. Com diu la dita: Nada es verdad ni es mentira todo es según el color del cristal con que se mira.
ResponEliminaMontse
Eixo mai..princesa..
ResponElimina