Lluiteu pel vostre somni dia rere dia, no el deixeu mai sense complir.
I us deixo amb una cançó que m'agrada molt i que explica molt bé el que jo plasmo en aquest post.
Gràcies per llegir el blog a tots. Us envio una abraçada ben forta.
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
El somnis són els que ens fan tirar endavant en molts moments, els que ens ajuden a aconsseguir allò que dessitgem, tant de bo tothom tingués no només un somni sino uns quans, petits o grans, és igual però el fet de tenir-lo és molt important.
ResponEliminaMontse