dijous, 2 de gener del 2014

Segon dia de l'any

El segon dia de l'any ha arribat i després de la nit de festa i disbauixa tot torna a la normalitat. La gent es prepara per a tornar a treballar i les botigues obren per tornar a vendre els productes de més necessitat, sembla que els Reis s'acosten i encara ens queda aquesta espurna de felicitat, els nervis comencen a vibrar entre nosaltres per a poder tornar a veure els tres mags, els més petits més il·lusionats comencen a preparar-se de veritat, ultimen els preparatius dels seus fanalets i aprofiten aquests últims dies per a portar-se com a angelets i els més grans ens deixem endur per l'ambient que es respira el carrer, pel fred que ens acarona la cara i pels records més bonics que vam viure quan érem petits.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...