dissabte, 18 de gener del 2014

Màquina del temps

Us agradaria tenir una màquina del temps per a poder viatjar a través d'ell? Poder anar al passat per a tornar a viure aquests bons records que mai s'obliden i que agraden tant, abraçar aquelles persones que ja no hi són i poder-los dir una altre vegada com els estimes i els trobes a faltar o millor encara, poder anar al futur, poder veure com ha avançat la tecnologia i quines noves aplicacions s'han inventat o poder veure't a tu mateix d'aqui a molts anys havent envellit i disfrutant de la vida com un infant. Té pinta de que seria molt divertit.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...