dimecres, 15 de gener del 2014

Gent que passeja pels carrers amunt i avall sense tenir una destinació fixada, gent amb bosses de grans centres comercials que es creuen els reis del mambo, metros que van amunt i avall fent el soroll minim indespensable i tot funciona com una seda, tothom sap on va o no, però algu sap d'on ve?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...