diumenge, 26 de gener del 2014

La Sort

Hola Sort, on t'has posat? Espero que no gaire lluny i que tornis ben aviat a fer-me companyia una estona perquè et necessito al meu costat. Quan no hi ets et trobo a faltar i anar sense tu pel món és un risc massa important. Has d'estar present a la meva vida per a poder seguir avançant.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...