dimarts, 14 de gener del 2014

Som el que volem ser

Nosaltres som el que volem ser, la nostra essència és la nostra identitat, ens hem de mostrar com som a nosaltres mateixos i a la resta del món per a saber que som el que volem ser i que estem on hem d'estar. Aquesta essència és la màgia perquè és el que t'identifica i et fa diferent de la resta de les persones, és el moment que ets tu mateix. No perdeu mai la vostra essència!!!

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...