dimecres, 22 de gener del 2014

La vida

Fem girar el món tant ràpid com sigui possible, perquè si va lent ens avorrim o fem que vagi al nostre ritme perquè així el poguem perseguir, fem que sigui de plastelina perquè el poguem moldejar al nostre gust, fem que sigui dolç perquè ens endolçim més amb ell i si arriba el cas algun dia el poguem parar per fer-ne una bona avaluació i poguem continuar endavant.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...