divendres, 2 de maig del 2014

Una senyal que em recordi que estàs bé, una paraula que demostri que estàs aquí i un gest que signifiqui que vols endolçir tot el que t'envolta per aquí. Perquè tens poder per a demostrar-ho, perquè la dolçor no t'en vas, perquè sé que vols utilitzar la màgia i no la vols amagar, perquè tens força i poder

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...