Una senyal que em recordi que estàs bé, una paraula que demostri que estàs aquí i un gest que signifiqui que vols endolçir tot el que t'envolta per aquí. Perquè tens poder per a demostrar-ho, perquè la dolçor no t'en vas, perquè sé que vols utilitzar la màgia i no la vols amagar, perquè tens força i poder
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada