dimecres, 14 de maig del 2014

muntanya

Farem volar un estel per sobre del cel i tocarem l'estrella que hi ha darrere l'univers. Serem els éssers del món més angelicals i els més poderosos per a poder tirar endavant. Escalarem la muntanya més alta del món per a poder explicar que hem arribat al cim com els campions!!! Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...