dijous, 15 de maig del 2014

I si em preguntessis com estàs, potser no et sabria ni contestar, que m'agradaria està a la lluna per uns instants, per poder volar i trigar uns quants dies a tornar, passant totalment del món i intentar crear un univers nou, amb noves normes i lleis, que no cal que siguin d'obligat compliment, només respectar-nos mútuament i que ningú sigui indiferent i el dia que vulguis passar desapercebut puguis utilitzar els teus propis poders, amb una mica de màgia i il·lusió podem tirar endavant tot això. Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...