divendres, 30 de maig del 2014

Què està bé i què no? i què és el que és més just i el que no? I què hi guanyes o hi surts perdent? Jo crec en els valors, en el respecte per a les persones, en intentar ser empàtic, responsable, organitzat i intentar a ajudar a la gent, però hi ha dies que m'adono que els meus valors no tothom els entén o no tothom els comparteix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...