dijous, 8 de maig del 2014

Una història a punt de començar, una aventura nova per poder viure i tornar a explicar, una manera de poder gaudir de la natura i d'aquest sol tant radiant. La primavera que avança i el sol que va escalfant, l'estiu que ja arriba i comença a treure el cap. Els dies que es fan més llargs i els carrers que es van omplint de gent, els arbres que creixen i els fruits que tenim moltes ganes de menjar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...