dijous, 29 de maig del 2014

Dona'm una abraçada que em demostri que estàs bé i un petó de que no has marxat mai del meu costat, que sempre estàs aquí present encara que el dia estigui molt ennvoluat, vivint aventures indescriptibles, d'aquí fins al més enllà, tornant a disfrutar com criatures de tots aquests instants

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...