divendres, 9 de maig del 2014

Àngels

Els àngels no es trien, sinó que s'apropen a tu i es queden al teu costat. Jo sé que ets el meu àngel perquè estàs aquí present, perquè em fas companyia en els bons i en els mals moments, perquè participes quan decideixo i no em retreus si m'he equivocat perquè em sento més lliure quan ets al meu costat

1 comentari:

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...