dimarts, 30 de desembre del 2014
Penúltima entrada de l'any
És un dia qualsevol, un dia d'aquells que et ve de gust està assegut a la banqueta, que no tens ganes de jugar, que vols començar a fer una reflexió per a veure com ha anat tot, tota la gent que ja tenies, la nova gent que has conegut, algunes persones que s'han quedat pel camí i totes les que han volgut seguir amb tu. Però queden 10 minuts de joc i l'entrenador et vol fer sortir a jugar, has de donar les últimes passes, has de tocar la pilota les últimes vegades i has de deixar la teva empremta i els teus valors una vegada més, perquè 10 minuts donen molt de joc.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pel teu bé
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada