dimecres, 17 de desembre del 2014

4 dies

Després d'examens, treballs, exposicions orals i llevar-se a les 18 cada dia comença a tocar descansar, que ja ens ho mereixem. Últims quatre dies de l'any de classe. Recta final!!!!

1 comentari:

  1. He escrit les 18 i volia posar les 6 del matí!!!! que per això és tant d'hora

    ResponElimina

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...