dilluns, 1 de desembre del 2014

Et busco i no et trobo, et miro i no hi ets, potser és que t'has convertit en una altre persona, potser és que ets diferent. No intentis fer-me veure que no has canviat, només digue'm si segueixes pensant que els valors són importants i si vols seguir fent camí al meu costat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...