dissabte, 13 de desembre del 2014

A prop del Nadal

El fred ja ha arribat, el Nadal el tenim aquí a tocar, els carrers ens ho començen a recordar amb les llums i colors que ens començen a acompanyar. Arriben les festes, els dinars familiars, les trobades llargues i els riures sense parar. Arriba la màgia, els instants especials, els dies curts i els regals genials

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...