dimarts, 23 de desembre del 2014

Bon Nadal

Avui, això s'acaba, sembla mentida que un trimestre hagi passat, encara recordo el mes de setembre quan acabavem de començar. Molts deures, treballs, examens i exposicions orals hem hagut de passar i tot el que ens queda per endavant, però de moment venen unes quantes setmanes per a recuperar forces i descansar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...