diumenge, 28 de desembre del 2014

28 de desembre

Avui és 28 de desembre, només falten 3 dies perquè s'acabi l'any, algun dia penso que ha passat molt de pressa, en canvi hi ha dies que m'han semblat una eternitat. Hi ha hagut moments que no volia que s'acabessin mai i en canvi altres que passaven molt lents i jo els volia fer volar. Encara no toca fer balanç de l'any però comença a toca començar-s'ho a plantejar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...