dilluns, 10 de febrer del 2014

Frase del Dia

Viu el present, avança't als esdeveniments de tant en tant i no et deixis endur pel passat!!!

1 comentari:

  1. Avançar-se de tant n tant ja va bé però s'ha de vigilar bé en qué ens avancem.

    Montse

    ResponElimina

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...