dissabte, 1 de febrer del 2014

Som grans

I hem apres a ser grans, a viure sols, a no dependre de cap cumpliment de ningu i a fer la nostra, a no esta pendent de si algu et dona una abracada, si et fa un gest carinyos o simplement te un mal dia i no te ganes de dir res. Hem apres a fer la nostra, fer-nos invisibles i passar desapercebuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...