dijous, 20 de febrer del 2014

Estimar

Què vol dir estimar? Dir a una persona cada dia que l'estimes molt? A part d'això vol dir passar el dia a dia amb ella, fer-li costat en els bons i els mals moments, saber entendre que sent, fer-li companyia, patir per aquella persona i està contenta quan aquella persona és feliç, alegrar-te dels seus progressos i compartir-ho tot.
La resta, tonteries...

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...